torsdag 3 februari 2011

AbstinensApa

Benzoabstinens.
Fy fan.
För 3 dagar ringde jag till läkaren och påminde om att mina recept behövde förnyas.
Idag fick jag ringa igen för han har inte skrivit in något.
T.om hans sekreterare tycker det var dåligt av honom.
Jag har varit utan min normala dagsdos i 2½ dag/natt nu och jag kan säga att detta var 2:a natten i rad jag inte kunde sova.
Skakar, fryser, svettas om vartannat, snorar, yrsel, illamående.
Det är INTE kul, med tanke på att det är mina ickebefintliga mediciner som skapar detta
och jag att om min läkare hade kunnat sköta sitt jobb hade jag mått som vanligt istället.

Jäjä.
Jag har fått ta ett par Temesta (botar De´mesta) och lite extra sub nu på morgonen.
Ska ta mig till beroendeenheten i eftermiddag och fråga varför de vägrar behandla mig,
och varför de har hotat med soc, när jag gör allt detta frivilligt och det enda jag vill är att bli avgiftad??
Är man inte mer värd än så? Det känns inte så.
Jag skrev en krönika till Aftonbladet om det. Får väl se om den dyker upp eller inte.
Annars kan jag, om ni vill, lägga upp den på bloggen?

Jag ska fortsätta kurera mig med coca cola och en cigg. Nyttigt värre.
Tur att humöret är helt okej idag iallafall, det kunde varit värre :)

Ta hand om er idag. See Ya!!
 /Alice in wonderland.

Inga kommentarer: