tisdag 8 februari 2011

Hjälp mig!!

Fan fan fan.
Det är helt tomt på Sub nu. I mig. I alla skåp. På alla gömställen. Överallt! Och jag har panik inom mig.

Ser framför mig att det är sommar. Och jag är vid ett hav. Jag slänger av mig alla kläder och springer ut i havet, så långt tills man inte kan se mig. Jag andas in vatten, tills jag dör. Om och om igen. Det känns varmt.

Jag vill inte bli mer sjuk. Det är ju på gång. Igen. Det känns som jag har varit abstinent större delen av tiden, det senaste. Är det inte det ena, så är de det andra.

Jag fryser som fan. Men tar jag på mig en tröja svettas jag istället.

Jag svär. Skulle jag haft en kanyl nära till hands hade jag gått och köpt jonk för mina sista pengar och skjutit i mig det, bara för att allt det onda ino mig ska försvinna. Känner mig SÅ JÄVLA desperat.

"Ge mig knark, 
ge mig lim, 
så lever jag en dag till."

Inga kommentarer: