onsdag 2 februari 2011

Vaken hela natten lång och nu är det morgon igen.


Som rubriken lyder har jag inte sovit inatt. Jag har försökt, gått upp, försökt, gått upp osv, typ 15 gånger. Orka!

Har för mycket tankar i huvudet som snurrar, tror det är anledningen till insomnian. Kaos bakom pannbenet.
Som en torktumlare med tankar och funderingar. Jag grubblar, men ibland är det bara tanke efter tanke som flyger förbi så att jag inte kan slappna av.

Idag ska vi måla om vardagsrummet och fortsätta packa flyttkartonger. Jag ska även till psykologen och efter det ska vi på spa och unna oss bubbelbad med bastu. Kommer nog slockna efter det. Runt 18-snåret. ;)

Vi har målat om i köket och hela sängen som förut var i spån. Nu är allt vitt! Köket blev mycket bättre. Polka-retro ala 50-tal!

Tittade på 2:a avsnittet nu inatt av "Den hemlige miljonären". Mitt nya favoritprogram. Se det om ni har råkat missa. Eller om ni trott att det suger. Det gör det inte. Enligt mig då och jag ju ju som alla vet, alltid rätt, hahahaa! Bazinga!

Hoppas ni får en trevlig dag. Kommentera gärna, det blir så mycket roligare att blogga då. Har ni några frågor? Vill ni veta någonting? Kom gärna med förslag om ni vad ni vill läsa om. Jag är lyhörd. :)

Puss på er!

Inga kommentarer: