torsdag 10 februari 2011

Äntligen hemma :)

Äntligen blev vi färdiga igår med allt inför fotograferingen idag. Igårkväll satt jag i soffan och rökte & bubblade och funderade på allt möjligt. Jag kom att jag det var första gången jag tänkte: Nu känns det som hemma. Och nu ska jag alltså flytta. Haha. Jag hoppas att fotografierna blev bra.

I eftermiddag kommer Daisy hit på en kopp kaffe.
Ska bli jättetrevligt. Hon är snäll. :)

Sitter med tända ljus runt mig och lyssnar på musik. Nice nice.
Katten ligger jämte som en liten hårboll. Fan vad jag älskar den katten helt sjukt övermycket.
Jag tar hand om honom som ett litet barn.
Gullar jämt, kelar hela tiden och vi leker mycket.

Innan jag avslutar ska ni få ett annat Tradera-fynd. Har ett par stycken faktiskt. :)
Snygg, eller hur? Jag älskar sådan "kragar".

Inga kommentarer: