onsdag 12 januari 2011

2010 - Året som varit.


Bättre sent än aldrig. ;)Här kommer en liten redovisning av 2010.

ALLMÄNT
Hur har året 2010 varit för dig? – Faktiskt ett av de värre åren jag har upplevt! Personlig konkurs, frakturer, psykiskt lidande, mycket sorg. Men; Det har dock varit ett fantastiskt år när det gäller kärlek! <3
Någonting du aldrig kommer glömma 2010? – Hur vi lyckades överleva i flera månder som nolltaxerade.
Har du flyttat under år 2010? – Ja, till en bostadsrätt.
Har du hittat en ny låt som du älskar?http://www.youtube.com/watch?v=ziNx7V1iA2Y
Har du druckit alkohol? – Ja, ett par gånger, men jag har inte supit direkt.
Har du kysst en främling? – Nej, varför skulle jag? :) 


KÄRLEK.
Har du varit kär? – Extremt kär!
Hur har din kärlek varit 2010? – Fantastisk. Jag har älskat ända in i benmärgen. Jag har blivit älskad över allt och ovillkorligt.
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Självklart. Till pojkvännen, till mina närmsta vänner och till min pappa.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja. Pojkvännen, mina närmsta vänner och familj.  
Har du haft ett hemligt förhållande? – Haha nej. Hemligt förhållande när man är 27... *suck*


SORG OCH HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? – Ja. :( Bl.a en av mina närmsta vänner. :( Saknar!
Har någon i din släkt avlidit? – Nej. Tur det!
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? – Nix.
Varit i slagsmål? – Nej. Men jag var ute och gick med två bekanta när en kille springer fram till en av de i mitt sällskap och börjar slå som fan. Men det löste sig.


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? – Hmm. Svår fråga. Nej. Men jag har gjort saker jag inte riktigt velat.
Har du skämt ut dig? – Förmodligen, på ett eller annat sätt, enligt andra.
Har du ljugit för en vän? – Bara någon vit lögn.
Har du varit ute en hel natt? – Ja
Har du blivit tagen av polisen? – Nej, men det har varit nära. #PrataSigUt
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet? – Ja, min sambo såklart :)
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? – Inte en hel natt, men en stund med en vän till mig.

Nu tar vi nya tag! :)


Hihi, bye bye, din nolla!

Inga kommentarer: