måndag 3 januari 2011

Visste du....?

Att jag vill - göra allt i min makt och allt jag kan för att börja ett nytt liv.

Att jag har - en bostadsrätt, sambo och 2 husdjur. En utbildning i psykiatri.


Att jag gillar - Film, musik, tv-serier, böcker, internet, kaffe, coca-cola, djur, kärlek, vänskap, debattera, dokumentärer, shopping, inredning, tiaror och söta klänningar.


Att jag inte gillar – människor som gör sig till, ormar, lögner, övervarm sommar, regn, opålitliga folk, att åka tåg och buss.


Att min senaste kyss - skedde idag. Men den riktigt stoooora senaste kyssen var på nyårsafton.


Att min första riktiga kyss – hände med min första pojkvän.


Att jag lyssnar mest på - min sambo


Att jag funderar på - hur mina vänner har det, nyheter, filosofi, universum, hur jag själv fungerar och hur jag vill att mitt liv ska se ut i framtiden.


Att jag pratar - Ibland ingenting och ibland hela tiden.


Att jag tycker att kärlek är – Det naknaste som finns.


Att jag alltid kommer att – göra mitt bästa och förmodligen många misstag


Att jag är hemligt förälskad i – allt som ser sockersött ut


Att sist jag grät var – på nyårsafton


Att min mobiltelefon är – svart, silver och jättebra och väldigt viktig för mig.


Att när jag vaknar på morgonen – så vill jag aldrig kliva upp


Att innan jag går och lägger mig – antingen kollar på tv, myser med min familj


Att idag har jag – inte har gjort någonting av nytta och unnar mig själv en "ta-det-lugnt"-dag.


Att jag just nu tänker på - Inredning


Att ikväll ska jag – ta ett bad


Att imorgon ska jag – Till beroendeenheten (och hoppas på att jag får klarhet när jag ska läggas in.)


Att jag hoppas - att mina nära och kära alltid ska det bra


Att jag verkligen vill – Uppnå mina mål!

Inga kommentarer: