tisdag 18 januari 2011

Sick_girl_83@fobi.com

Hej på er.

Idag har jag knappt varit vaken. Jag låg naken i sängen när glasmästaren kom imorse. Han tog med sig balkongdörren. När han gått gick jag upp och klädde på mig varmt. han hade bara hängt ett täcke för det stora hålet. Fy fan vad kallt det var. Brr. Sen när dom kom tillbaka fick jag akut panik socialfobi och sprang och gömde mig i köket med katten.  
-Darling, ropade min sambo efter dom hade gått. "Nu har dom gått."
Kände mig lite löjlig. Vet inte varför jag agerar sådär konstigt ibland.

Strax ska jag gå till gå affären och köpa kattsand. Det är mina absoult sista pengar som jag har tagit ur sparsvampen. Ja, sparsvamen. jag har ingen spargris, utan en stor jävla flugsvamp i porslin. Den är skitcool.

<<--- fast snyggare.

Igår tog en vän till min kontakt. Hon mådde inte alls bra. Kruxet är att hon bor typ 70 mil från mig. Jag ringde akutpsyk däruppe och hon åkte dit. Jag vart glad och stolt att hon gjorde det. För det krävs mod att göra en sådan sak. Att erkänna att man mår så jävla dåligt att man måste ha hjälp. Och det känns bra på något sätt att jag kunde hjälpa henne. Att hon vände sig till mig, att hon vågar lita på mig. Det värmer i hjärtat.

Näpp, nu ska jag ut i snön. Jag är trött, så det kanske hjälper med lite frisk luft.

/Alice

Inga kommentarer: