tisdag 3 augusti 2010

Bomba!

Jag fick knulla inatt och efteråt somnade jag som en stock. Det var en väldigt god natts sömn.
Min kille och jag har ett fantastiskt sexliv, allt funkar bra och ingen är det minsta blyg för något.
Jag kom när han var inne i mig och han kom när kuken var i min mun, sedan svalde jag simfiskarna.

Idag vaknade vi vid 9 och spelade tv-spel för att sedan duscha och ringa viktiga samtal.
Ska ner på stan snart och träffa familj för att äta och shoppa lite antar jag.

Är fortfarande så sjukt jävla cb-sugen, men ikväll.... ikväll...
Bombade två Tramadol istället nu på förmiddagen. Och svalde en liten Sobril 25:a.
Gör gott för kropp och själ.

Gotta go! See ya,
peace.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Grattis till att du över huvudtaget KAN svälja "simfiskarna". Mer än vad jag klarar av xD Fixar inte smaken. Kräks direkt.

Dubbeldiagnos420 sa...

Sandra: Smaken är som baken..:) Jag har alltid gillat det, men vet nog fler som absolut hatar det. Tycker det är sensuellt och kärleksfullt. Vet inte, känns som man skapar ett band mellan varandra. Men ingen är ju konstigare än någon annan, alla gillar vi olika saker, tack och lov! :)