söndag 22 augusti 2010

Weeds och annat man mår bra av:

Jag har tappat bort tiden helt och hållet. Alla dygn flyter ihop till samma och tiden på dygnet har inte längre någon betydelse.
Ibland sover jag hela dagen, för att vara uppe på natten, ibland sover jag ingenting, ibland sover jag på natten och är uppe kl 6 på morgonen (som idag).

Alla andra ligger och sover fridfullt. Jag älskar att vara vaken i ett sovande hus. Det är så fridfullt, som flytande honung, sockervadd och kattdoft. Man ska ha lite låg volym på tv:n i bakgrunden och myskläder, eventuellt tända värmeljus.



Har glott igenom hela säsong 1 av Weeds och I AM DYING for att se de andra säsongerna också!
Haha, vilken rolig serie. Ungefär som Californication. Har ni sett någon av dom?
Mina favoritserier :)
Kan också tipsa om:
-Oz
-Two & a half men
-Mitt liv som död
-Breaking bad
-Tusenbröder
-Sex & the city
-How I met your mother
-Prison Break (speciellt säsong 1!)

Gosh, nu kommer jag inte på fler. Kan ni tipsa?

Jag längtar tills min älsling vaknar.. då ska jag brygga kaffe och röka morgonspliff. <3

Peace!
/Alice

2 kommentarer:

Sandra sa...

Röker ni på ofta?

Dubbeldiagnos i dubbeltrubbel sa...

Sandra: Jag skulle nog inte säga att jag röker på. Däremot så är jag daglig-användare av cannabis, främst i medicinskt syfte.
"Hög" blir jag aldrig längre.