söndag 8 augusti 2010

Wild as a firefly

Gårdagen/kvällen/natten spenderades med våra vänner. Under dagen gick jag och Daisy på stan och snabbshoppade upp ett par hundralappar på 40 min. Klädfynd på Gina Tricot 5 plagg för kappt 250 :-.
Köpte ett par jeans för 99:- som är så jävla snygga, jag får ett killer-ass i dom, hihi. Som gjorda för min rohmpah. Jag lovar att min kille fick stånd.

Sen åkte vi alla hem till vännernas place och sen gick vi ute med hunden och gick och handlade till kvällens tacos, lagade till den åt våra pojkar som sött satt och spelade tv-spel. Haha, dom är så inne i det.. man baah. halllååå.. hehe  nån hemma? ;) Haha.
Jag och Daisy ååkte ner en sväng till stan runt nattetid för att kolla om det hände något roligt, så inom en timme var vi hemma. Men det var trevligt ändå att komma ut lite. :)

På natten åkte jag och älsklingen hem till våra djur. Sen somnade han, sen somnade jag ett par timmar senare. Vaknade vääääldigt sent idag... 19 typ.. Fick gå och spy, för jag frös, svettades, mådde illa, få dålig-tmående-känslor och spydde, duschade,, borstade tänderna och intog medicin för att bli frisk igen. Nu är jag som vanligt igen. Frukost nu kanske?

Natti!
/Alice

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ja precis. Hemma är alltid speciellt! Låter inte som att du hade en speciellt trevlig morgon med massa spyor och grejer :S

Anonyma Alice sa...

Sandra: Att spy kan vara en lättnad ibland ju :)