fredag 6 augusti 2010

Shopaholic


Herregud som jag shoppar. Det är som att jag född för att spendera pengar. Igår köpte jag kläder på Gina och idag på H&M.. Höhö men jag mår bra av att kunna unna mig, lyxa till, och dessutom behöver jag en helt ny garderob i sen storlek som passar. Ungefär 95% av  mina kläder är för stora = Inte snyggt. Jag har gått ner 4-5 storlekar i jeans, så ni kan ju tänka er hur mina gamla ser ut på... ungefär som att man har bajsat på sig. Hehe här kommer Alice med bajs i brallan, liksom.

Och så köpte jag ett tv-spel till x-box:et.. T.om sambon blev glad hehe. Han tycker att det är synd att jag inte uppskattar tv-spel som han gör, men jag inte riktigt hittat vilka spel som passar mig. Detta jag köpte verkar.. mer mig. Ska testa imorgon! :)

Morgonen var rena rama kaoset i känslolivet. Min mamma ringde dessutom och skällde ut mig efter noter och radar upp alla mina negativa negativa. Jag vill  ha mamma som är snäll, jag önskar mig en riktig mamma.

Jag fick ta två olika sorters benzo för att komma på benen och dra två linor Sub och röka två bång-hits.
Sedan mådde jag bra och kunde göra alla ärenden jag skulle, utan att dö av panikångest eller stress.

Tycker att det är för jävligt att man inte får medicinera sig själv. Vilken är bäst: En människa som mår otroligtm dåligt men som kan bota sig själv, eller en människa som slutligen tar livet av sig, pga att man inte orkar med sina egna känslosvängar? Vad är bäst? Lagen eller mitt människovärde. Och ja, jag tycker att det är jättetråkigt att jag ska behöva ha det såhär. Jag vill kunna må bra lagligt. Jag vill leva ett liv.

Ikväll ska vi till våra vänner och dricka nån cider (jag är nästintill nykterist) och sedan gå ut på stan och kolla om det händer något roligt. Det är ju fredag så något borde kunna erbjudas. :)

Ha det bra, speciellt Sandra som är min enda läsare, tror jag. ;) Gullig tjej, det där.

/Anonyma Alice

1 kommentar:

Sandra sa...

Va smickrande och trevligt att jag är så speciell :D Du får la marknadsföra din blogg lite mer så folk hittar till dig om du vill ha fler läsare? ;)

Jag ska rocka röven av mig uppe i Stockholm. Det är ett som är säkert.