onsdag 4 augusti 2010

Fludder gjorde ner sig i sängen.

Oskyldig...

Ja, det är sant. Han bajsade i vår säng. Och när jag stoppade tillbaka honom in till buren såg jag till min stora förvåning att jag hade inkletat bajs på händerna. Tur för tvål och vatten. ;)

Jag är hemma själv just nu, sambon är på jobbet, men jag längtar så efter honom. Runt omkring mig är allt huller om buller, saker överallt! Men ikväll ska allt vara på plats och då jag ska belöna mig med riktigt härlig cannabis-kväll. Lite spliff, lite bång, lite pipa. Bara softa och ta det lugnt och njuta av livet och inredningsbytet.

Inatt kunde jag inte sova. De flesta blir trötta av opiater, men jag blir superpigg. Nu är det sista morfinet slut, tramadolen  (vi åt verkligen upp ALLA igår, 14 morfinpills och 40 tramadol)  är slut men på fredag kan jag hoppa på min älskade subutex igen, som jag har längtat!

Man ska vänta 48 timmar innan man kan ta sub om man har andra morfinpreparat i kroppen, men det går bra att blanda med både tramadol och cocilliana-etyfin, av nån avvikande anledning.

Helgen ska spenderas i en stuga, nära till vatten, med våra bästa "par-vänner".

Är det någon som läser min blogg? Jag har ingen aning, men säg gärna till om jag ska fortsätta skriva eller inte. :)

5 kommentarer:

Linda sa...

jag läser.

Anonyma Alice sa...

Blåmärks-Barbie: Hej! Vad roligt.

Ps: Du känns som en tjej som jag har som typiska vänner :)

marychain sa...

JAG VILL OCKSÅ HA EN HAMSTER!!! :O:O PUUUUUH

Candy sa...

Haha, så jävla kul att han heter Fludder! >_<

& eh råttorna som jag & mitt ex hade bajsade fan jämt i soffan. I alla fall den ena.

Anonyma Alice sa...

Candy: haha ja. Och Fludder blir alltmer tam nu :)

Men... gnagare är fan inte noga med vart de bajsar. I agree.