lördag 14 augusti 2010

Ibland ser jag små båtar som åker iväg, med livet utan mig, och jag vevar som fan med armarna och ber båtarna återvända så jag får åka med livet, ibland har jag tur och då ler livet åt mig.



Vi vaknade en timme för sent idag. Tvättstuga. Igen. Bara småmaskiner dock men ändå, fy fan vad tråkigt.


Men iaf, recept på en bra dag:


-Vakna av en mjuk puff och hörseln uppfattar: Godmorgon älskling.
-Snål-åka på hans morgonjoint.
-Suga av honom.
-Dricka kaffe och snorta en lina.


Vi är pigga och glada idag, så det fungerar uppenbarligen.

2 kommentarer:

Candy sa...

Shit, får blandade känslor av att se det där. Å ena sidan saknar jag mitt snortande och förbannar att jag spolade ner mitt pulver i toaletten häromdagen, å andra sidan blir jag typ knäsvag och äcklas när jag tänker på de problem jag hade av drogerna.

Anonyma Alice sa...

Candy: Det är nog rätt bra att du inte riktigt vet vad du ska känna.. Det vet inte jag heller alltid. Ibland längtar jag och blir euforisk men ibland vill jag inte ha med det att göra.