måndag 16 augusti 2010

Galning i koppel med restriktioner

Jag var sjukt trött när jag vaknade. och det blev inte bättre av att röka bång med tung jäkla knuda. Och dra en lina sub. Gott var det och skönt och mysigt, men sedan kom verkligenheten och alla "måsten" in i edens garden. So, get up and go!


Skriva listor. Skriva adress på kuvert som ska postas. Psykolog. Posta brevet. Gå till Apoteket. Öppna paketet och ta två tabletter. Cykla till nästa Apotek. Cykla till affären/posten och handla cigg och hämta paket från Ellos. Köpte mig en mysig fleecejacka. Okej, ni kan få se bild. ;)


All Day I Dream About Sex

Har nog den konstigaste icke-stilen som finns.
Jag älskar:
-Babydoll, rosa,vitt, babyrosa, babyblue, grått (i klädesväg, icke i inredning)
-Grunge
-Sött och slitet, kontraster.
-80-tal
-Adidas, Puma, Nike, Reebok
-Mjukiskläder.


Men jag lovar att jag är skitsnygg!
1. Jag ser yngre ut för min ålder
2. Jag är född såhär.
3. Har kunskapen om hur jag på bästa sätt kan transformera mig till snyggolandia.


Jag hittar alltid en anledning till att knarka.
Olika exempel:
1. För att jag kan.
2.För att jag vill kunna styra över mitt mående.
3. För att fira något.
4: För att bli glad och mindre ångestfylld om något jobbigt ska hända eller har hänt.
5. För att det är så jävla trevligt.
Jag är så jävla snygg, kan jag ibland tänka.
Så blir jag så sjukt nöjd.
Men blir såklart bevsiken när jag är ful igen,
när allting på mig är nytvättat,
och man ser rakt in i mig. 

1 kommentar:

Skogsrå sa...

Det där med hitta anledningar var jag expert på oxo när jag bodde på annan ort, det är nog ett sätt att fly, att tycka att det alltid är okej :/