måndag 23 augusti 2010

jag hade en dröm inatt

På morgonkvisten befann jag mig i mardrömmarnas härjande och hånande värld.
Min arroganta mor var där och vi bråkade hela tiden. Jag försökte gömma spliffar och så fick jag en rosa Buddah-lampa av någon. 
Det var människor överallt. Jag lipade över vad min mor kallade mig och fick liksom inget stöd av någon. Hon försökte få min kille att lämna mig och allt var mest skit.
Iaf, tillslut åkte tanten hem efter att jag hade sjasat bort henne som en högst oönskad gäst, (trots att vi hälsade på vänner till henne..?).
När jag sedan kom in i huset igen stod maken till husägaren bakom mig och rökte heroin och precis när jag skulle röka........ vaknade jag av:
-Älskling..?

Tillbaka till verkligheten. Drömmen var obehaglig fast nu känns den mer lutad åt komikens skratt!

Det var min kille som väckte mig. Vi var tvugna att kliva upp...

Varför?

Hemleverans av hasch.


Sweet Monday... ;)

Inga kommentarer: