söndag 22 augusti 2010

Kära Bullen.

Hej Bullen.

Jag är en tjej på 27 år som har ett grandiost problem.
Okey, nu till saken. 

Jag sitter och drömmer om att få suga av min kille. Men det går inte!
Det är synd om mig. Och honom. Såhär ligger det till:

Häromdagen när vi hade haft sex så vart han alldeles öm och röd runt ollonet.
Jag tänkte att han kanske hade fått svamp.. jag vet inte hur det yttrar sig på killar.
Jag själv har varit svamp-drabbad x antal gånger och det är lika förbannat äckligt och ondsinnat varje gång.
Det klir, svider, bränner konstant. Man kan inte ens göra sina behov utan att kvida.

Och den där jävla Pevarylen man trycker upp i muttan
åker ut som en gegga i trosorna i flera dagar.

Killar kan ju inte trycka upp Pevaryl, men det finns ju visserligen salva. Eller ska jag kleta in hela snoppen i filmjölk?

Så, om en kille efter ett knull blir röd och öm, vad kan det bero på?
Jag har inte ont eller något.
Eller har vi bara knullat för hårt eller vad är detta??

HJÄLP? 

Söta pussar, Alice.

Inga kommentarer: