torsdag 12 augusti 2010

Välkomst-fest!

Har tvättstugan idag, uärk.
Det är nog det tråkigaste jag vet. Tvätta. Bara ordet i sig gör mig rastlös och uttråkad.

Iaf, nyss hände något roligt.  Roookkkaaah.
Jag såg att jag har faktiskt tre läsare nu, som jag vet om! Haha. Ni tre gör mig jätteglad.

Välkommen Bruised Barbie.
Hoppas du kommer trivas i min värld,
men med tanke av att jag läste på länken om dig,
så gissar jag på att du kommer tycka det är rätt okej här.
I'm guessing your my kind off girl. :)

3 kommentarer:

Linda sa...

man tackar, man tackar :) och jo, här kommer jag nog trivas, jag känner igen mig en hel del i det du skriver.

marychain sa...

höhö jag tror jag är den tredje då .... :D

Anonyma Alice sa...

Bruised barbie: Och jag känner igen mig i din!

marychain: Blööö du är den fjärdje jag vet om nu! :D :D Och så ska jag kika in din blogg. :)