tisdag 3 augusti 2010

Fludder är en hamster

Idag köpte jag och min sambo en familjemedlem. En söt liten hamstervarelse som fick namnet Fludder. Hihi. Sött ju. Var sambon som kom på namnet. Det gick till som så att jag mådde lite taskigt och ville in på djuraffären och klappa gnagare... och då fick jag syn på Fludder, sa på en sekund, den ska jag ha! Jag ringde hem och frågade: Baby, jag har blivit kär i en hamster, får jag köpa den. -Ja, klart du får, sa han, min underbaring. jag köpte Fludder och åkte hem och sambon blev lika kär han. Så nu är vi fyra i vår lilla söta familj. Vi älskar verkligen djur och prioriterar djuren framför oss själva. Imorgon ska jag eventuellt vara hundvakt till världens pussigaste pitbull, så go! 

Idag har vi fått en jäkla massa saker uträttat, stan, hämtat tre paket på olika ställen, fixat iordning tv och hyllor, allt på väggen. Vi kör stenhårt på "compact living". ;)



För övrigt mår jag riktigt gott just nu för jag har tagit en rätt rejäl dos benzo och en jäkla massa opioder och opiater. Ja, min sambo också. Vi blir så pigga, glada och kreativa och natten slutar alltid med flera timmars intensivknullande. På opiater kan man hålla på hur länge som helst och allt är extra skönt.

Jag hatar när folk kallar mig knarkare. Alltså, jag vet ju om att jag intar olagliga substanser, men jag ser det som medicin. Jag lider annars av sådan otroligt olidlig ångest osv, jag har ju borderline.
Många har sådana hemska fördomar om hur en "knarkare" ser ut. Det är ju helt fel! Ni har inte en aning om hur många missbrukare ni möter dagligen, som ni inte ens reflekterar över.
Bara för att man tar medicin innebär inte det att man skiter i hur man ser ut, tvärtom så är jag sjukt fåfäng och måste alltid lukta gott, ha rent hår, fina kläder, hel och ren helt enkelt. Som jag blev uppfostrad till.

Nu ska vi mysa ordentligt och kela med våra djur, men nog mest med varandra ikväll. Vi är så kära och vill spendera hela livet tillsammans. Vi gör allt tillsammans! Han är inte bara min pojkvän, utan även min allra bästa vän. Han är en otroligt fin kille, så varm och omtänksam och förstående. Jag klarar inte mig utan honom, jag är beroende. På ett bra sätt <3

På återséende! Ta hand om varandra och de ni älskar och bryr er om.
Peace
/Anonyma Alice

Inga kommentarer: